Tilaa uutiskirje - saat 5% alennuksen normaalihintaisista tuotteista!
Tilaa uutiskirje - saat 5% alennuksen normaalihintaisista tuotteista!

Myymälän arvostelut

Based on 1308 reviews
77%
(1011)
11%
(142)
3%
(45)
2%
(29)
6%
(81)

Kivat kengät

Hyvät kengät

Hyvät kengät on

Hyvät kengät

..

Lämmin, nätti talvisaapas

Jalat tarkenee näissä varmaan talvella. Nyt kesällä ei pääse tarkemmin testaamaan. Sievän näköiset jalassa, hyvältä kävely tuntuu. Pohkeen säätönauhat auttavat jalkaan laittoa sekä poisottoa. Tosin jalasta poisotto voi tarvita apujoukkoja, koska vuori on villava eikä luista. Näissä ei ole vetoketjua.

Skechers Arch Fit Slip-ins Arcade See Ya Ther sininen

Skechers

Ihanat kengät ja nopea toimitus😊

Arcopedico holvitetut lenkkarit

Todella mukavat kevyet lenkkarit!

Mukavat

Lesti mukavan leveä, mutta pituuttakin tuntuisi olevan yhden koon verran liikaa. Suuaukko aika tiukka, aluksi vähän hankala pukea ja puristaa turvonnutta nilkkaa. Pohja on niin pehmeä, että piti oikein opetella kävelemään kunnolla. Kaiken sanotun jälkeen kuitenkin hintansa arvoiset kunhan on vähän totutellut, ja todella hellivät kuluneita polvia ja lonkkia. Ihana väri!

Fly Flot pistokkaat

Nämä ovat jo kolmannet, samanlaiset ( vain väri on vaihtunut), eli olen erittäin tyytyväinen myös näihin viimeksi ostamiini.

Aqava kesämaiharit

Olen erittäin tyytyväinen uusiin kesämaihareihini.Pehmeä nahka hellii vuosikymmenten tallustelujen väsyttämiä jalkojani.Lisäksi vielä kaunis malli.Niillä kelpaa kerätä kilometrejä😄

Tanssikengät

Tarpeeksi leveälestiset, kauniit ja mukavat jalassa!

Huipputuote hoivakotiin

Sujuva toimitus!

XXL lesti

XXL ilves kenkä oli ikäihmiselle sopiva,mikä tärkeä sai itse kengät jalkaan eikä puristanut. Toimitus oli nopea.

Kauniit jalassa

Paksussa jalassa tämän tyyppinen kenkä on harvoin kaunis, remmit pingottaa ja kenkä näyttää ahtaalta. Tässä on todella leveä lesti ja remmit suunniteltu niin että riittävät paksuunkin jalkaan kevyen näköisesti eikä jalka näytä kenkään tungetulta. Minulle uusi tuttavuus vielä mieliväriäni.

Tamaris tennarit

Kevyet, myös juhlaan erinomaisesti sopivat kengät!

Kengät äidille (88 v.)

Äitini oli kenkiin tyytyväinen. Vaikka hänellä on vähän ongelmaiset jalat, niin kengät olivat hänelle kuitenkin sopivat. Tilauksen tekeminen oli helppo ja
toimitus nopeaa. Kaikki ok, kiitos!

Umberto by Mantere bootsit

Koko vastasi hyvin yleensäkin käyttämääni kokoa 44, mutta kärki oli hieman kapeampi kuin olisin toivonut; aion yrittää hieman venyttää kärjestä. Ruskean erittäin tumma sävy oli minulle mieluisa, koska ei poikkea mustasta paljoakaan.

Nyt on löytynyt ihanat naisten Lumberjack tennarit , kauniit keveät hyvä H-lesti.. KIITOKSIA

Skecher sandaalit

Hyvät jalassa,oikea koko sekä nopea toimitus. Ja yllätys yritys kulman takana Liedossa jossa tyttäreni asuu.

Sopiva koko nettisivulla olleen kuvauksen perusteella

Olkalaukku

Oli toivotunlainen
Hyvää oli sekin, että mukana oli kaksi olkahihnaa, pitempi ja lyhempi. Ihmisiä on niin erimittaisia.
Toimitus oli nopea
Kiitos!

Ikäihmisen kestosuosikki

Saatuaan nämä kengät 88-vuotias äitini ei enää muita suostu pitämään, joten ostin toiset, jotta saadaan välillä pestyä. Nämä voi myös pestä, joka pidentää niiden käyttöikää ja mukavuuttakin. Palvelu on ystävällistä ja nopeaa, kiitos ☀️🌸

Täydelliset!

Jos on ongelmia löytää hyvää ja kaunista kenkää joka mahtuu leveään jalkaan, niin tässä on ratkaisu! Parempia korkokenkiä minulla ei ole koskaan ollut.😍

Ihanat

Juuri sopivat ja korko myös sipiva. Nauhoilla saa sopivaksi jalkaan.

Kantapään muotoilu

Kengät ovat olleet viikon verran käytössä. Kantapäiden sisäpuolella on hiertävät kohdat molemmissa kengissä. En tiedä vielä muokkautuvatko pois, vai onko tämä laatuvirhe kengissä. Joka tapauksessa, kävely ei ole toistaiseksi mukavaa näillä kengillä. Muuten lesti on mukavan tilava, ja kengät vaikuttavat muuten ok:lta.