Tilaa uutiskirje saat 5% alennuksen normaalihintaisita tuotteista!
Tilaa uutiskirje saat 5% alennuksen normaalihintaisita tuotteista!

Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä.

ASIAKASTIEDOT

Asiakkaan tulee tilauksen yhteydssä ilmoittaa nimi, sähköpostiosoite, toimitusosoite ja puhelinnumero. Asiakastiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille.

HINNAT JA TUOTETIEDOT

Hinnat sisältävät 24% arvonlisäveroa. Tuotteiden hinnat on esitetty tuotteiden yhteydessä. Tuotteiden hinnat eivät sisällä kuljetusta. Kuljetusmaksu määräytyy asiakkaan valitseman kuljetustavan mukaan ja hinta kuljetuksesta ilmoitetaan ostoskorissa tilausten yhteydessä.

Kaikki hinnat ja tuotetiedot ovat sitoumuksetta ja Kenkäliike.fi varaa oikeuden hinnottelu- ja tuotetietovirheisiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien sattuessa kaupan peruuttamiseen myyjän vastuun rajoittuessa enintään kaupan peruuntumiseen ja purkamiseen. Kaupan peruuntuessa asiakkaalle palautetaan tuotteen hinta ja mikäli koko tilaus peruuntuu, myös toimituskulut kokonaisuudessaan.

TILAUKSEN SITOVUUS

Kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on tilaus sivulla vahvistanut sopimusehdot ja hyväksynyt tilauksen. Tuotteiden omistus siirtyy asiakkaalle kun tuote on maksettu. Huomioithan, että lasku tulee sähköpostiin.

KULUTTAJASUOJA

Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden peruutusoikeus käyttämättömille tuotteille. Peruutusaika lasketaan seuraavasti: tuotteiden noutopäivä+14 vrk mukaanlukien viikonloput, arkipyhät jne. Tuotteen on oltava myyntikuntoinen. MIKÄLI TUOTETTA ON KÄYTETTY ULKONA TAI KENGÄT OVAT LIKAANTUNEET MUUTOIN, OVAT LEMMIKKIEN KARVOISSA YMS. ON ARVON ALENEMA 100% EMMEKÄ HYVITÄ TUOTETTA. TUOTE PALAUTETAAN ASIAKKAALLE ASIAKKAAN KUSTANNUKSELLA. Kenkiä saa sovittaa sisällä, mutta ei ottaa käyttöön esim. työpaikalla.

Palautus on asiakkaalle veloitukseton, mikäli peruutusilmoitus on tehty. Peruutuksen voi tehdä kahdella tavalla:

Tee peruutus puhelimitse asiakaspalveluumme ennen tuotteen palauttamista. Numero on 017-814 400 (ma-pe klo 10-17, normaali puhelinmaksu). Tämä on nopein tapa. Saat heti palautustunnuksen sekä tarkat ohjeet ja voit samalla keskustella myyjän kanssa mahdollisesta vaihdosta, kokoon liittyvistä kysymyksistä yms. Saa halutessasi myös vinkkejä sopivan mallin löytymiseen.

Voit myös tehdä peruutuksen sähköpostilla osoitteeseen info@kenkaliike.fi. Laita aiheeksi tilauksen peruutus ja lähetteen numero. Saat vastausviestinä ohjeet palautukselle sekä palautuskoodin. Vastaamme sähköpostiisi 2 arkipäivässä. Peruutusilmoituksen yhteydessä annamme palautusnumeron, jolla tuotteen voi palauttaa veloituksetta. Ilman palautusnumeroa ei pakettia voi palauttaa maksutta. Peruutusilmoitukseen vastaamisen jälkeen tuotteen on saavuttava meille 14 vrk sisällä. Mikäli haluat palauttaa Postin kautta, jää maksu asiakkaan maksettavaksi. Maksa paketille toimitus perille asti. Emme voi noutaa paketteja Postista.

Myös Postin kautta tehtäviin palautuksiin on peruutusilmoitus tehtävä yllä mainituilla tavoilla.
Mikäli peruutusilmoitusta ei tehdä, vähennetään maksun palautuksesta palautusmaksua, mikä vastaa voimassa olevaa toimituskulua sekä toimitus ja mahdolliset laskutuskulut jää asiakkaan maksettavaksi. Noutamatomasta tilauksesta perimme käsittely kuluja voimassa olevan toimituskulun verraan, sekä mahdolliset toimitus- ja laskutuskulut, laskulle muodotuneet korot ja huomautusmaksut jäävät asiakkaan maksettavaksi Klarnalle.

HUOM! PAKETTISI TULEE PERILLE MUUTAMASSA PÄIVÄSSÄ. SEURAA PAKETTISI KULKUA SÄHKÖPOSTIISI TULLEELLA SEURANTALINKILLÄ JA ILMOITA MEILLE, MIKÄLI PAKETTISI JÄÄ JONNEKIN JUMIIN/ ET OLE SAANUT SAAPUMISILMOITUSTA N. VIIKOSSA. TARKISTA TILAUSTA TEHDESSÄSI, ETTÄ ANTAMASI PUHELINNUMERO ON OIKEIN. MIKÄLI PAKETTI PALAUTUU NOUTAMATTOMANA SEN VUOKSI, ETTÄ ANTAMASI YHTEYSTIEDOT OVAT VÄÄRIN, KÄSITTELEMME PALAUTUKSEN SAMOIN KUIN NOUTAMATTOMAN PAKETIN.

MIkäli haluat vaihtaa tuotteen/tuotteet nopeasti, tee uusi tilaus ja tee peruutus aiemmasta tilauksestasi. Mikäli kokoasi ei löydy, kysy sitä asiakaspalvelustamme samalla kun soitat peruutuksen/ilmoitat peruutuksesta sähköpostilla. Voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 017-814400, niin varaamme tuotteen sinulle ja lahetämme sen, kun vaihdettavat kengät ovat tulleet meille. Mikäli ilmoitat vaihdosta sähköpostilla, emme voi luvata vaihtokengän saatavutta. Vain puhelimitse pyydetyt vaihdot voimme heti kertoa, onko tuotetta saatavana. Mikäli vaihdat tuotteen eri kokoon, emme muuta laskun tietoja vaan voit maksaa tilaamasi tuotteet alkuperäisellä laskulla.

MYYJÄN PERUUTUSOIKEUS

Myyjällä on oikeus peruuttaa asiakkaan tekemä tilaus korvauksetta mikäli tuotetta ei enää ole, tuotetta ei ole kohtuullisessa ajassa saatavana tai tuotteessa on väärä hinta.

TOISTUVAT PALAUTUKSET

Mikäli asiakas toistuvasti palauttaa tilaamiaan tuotteita, otamme asiakkaaseen yhteyttä puhelimitse ja keskustelemme siitä, miksi asiakas toistuvasti palauttaa tilaamiaan tuotteita. Mikäli katsotaan, että asiakas palauttaa liian usein, voidaan asiakkaalta pyytää suostumus siihen, että palautustapauksissa toimituskulut molempiin suuntiin jää asiakkaan maksettavaksi. Asiakas voi edelleen palauttaa saamallaan palautustunnuksella, mutta kuluja ei hyvitetä ja palautusmaksu (sama kuin toimituskulu) lisätään laskulle tuotteiden hyvityksen jälkeen. Suostumus pyydetään sähköpostilla puhelun jälkeen.

MUUTA HUOMIOITAVAA

Hoitoaineet ovat hygieniatuotteita. Mikäli paketti on avattu (ympärillä oleva teippi rikottu) tuotetta ei voi enää palauttaa. Tästä annetaan myös kirjallinen ilmoitus tuotteen mukana.

Koska myymme tuotteitamme myös myymälässämme, voi tuote olla pakattu muuhunkin kuin alkuperäiseen pakkaukseensa. Mikäli asiakas palauttaa tuotteen, on se kuitenkin palautettava samassa pakkauksessa kuin se on varastoltamme lähetetty. Palautettavista tuotteista ei saa irroittaa hinta- eikä tuotelappuja ja pussi on suljettava huolellisesti teippamalla. Mikäli tuote on vaurioitunut (esim. kastunut) palautuksen aikana johtuen huonosta pakkaamisesta (laatikot on lähetetty ilamn muovilla suojaamista), emme hyväksy palautusta.

Huomioithan, että Matkahuolto voi viedä pakettisi johonkin muuhun Matkahuollon toimisteeseen, mikäli haluamasi toimipiste on täysi. Emme vastaa kuluista, mitä sinulle mahdollisesti siitä aiheutuu. Asiasta voi olla yhteydessä Matkahuollon asiakaspaveluun.

Mikäli tuote ei ole myyntikuntoinen ja tuote on käyttöön otettu emme hyväksy palautusta ja tuotteen takaisin lähetys jää asiakkaan vastuulle. Myyntikunnottomaksi tuotteen tekee esimerkiksi avattu pakkaus (sinetöidyt), ulkona käytetyt kengät tai pohjallisten likaisuus (avojalkaan sovittaminen). Mikäli tuotetta ei voi myydä edelleen tuotteen likaisuuden tms. takia, eikä asiakas halua tuotetta takaisin omalla kustannuksellaan, veloitamme palautusmaksuna tuotteen hinnan toimituskuluineen.

NOUTO MYYMÄLÄSTÄ

Tuotteet on mahdollista noutaa myös myymälästä. Asiakkaille, jotka tilaavat tuotteet Iisalmen alueelle, emme toimita niitä Matkahuollon toimisteisiin vaan pyydämme asiakasta noutamaan tuotteet myymälästä. Näin voit samalla sovittaa tuotteet. Voimme siten tarjota sinulle parempaa palvelua ja mikäli tilaamasi tuotteet eivät ole sinulle sopivat, voimme ne heti vaihtaa/hyvittää.